Tää sattui silmään Lauran blogissa, on niin hauska, että pakko kokeilla...

Otetaan:

  • nimeksi 2. nimi ja lähimmän naapurin sukunimi
  • asuinpaikaksi kaupunki, jossa viimeksi kävit junalla
  • iäksi oma ikä plus lohjenneiden sormenkynsien lukumäärä
  • ammatiksi äidin ammatti tai miehillä isän ammatti
  • harrastuksiksi ne harrastukset, joita et ikinä voisi harrastaa/sietää
  • lasten lukumääräksi se, montako hiusta lähtee päästäsi, kun vedät
  • hiustenväriksi tämän hetkinen paidanväri
  • silmienväriksi tämän hetkinen housujen väri
  • musiikkimauksi genre, jota et siedä)
  • lempiartistiksi tyyppi, kenen biisin kuuntelit viimeksi ja
  • itseäsi parhaiten kuvaava adjektiivi laitetaan se adjektiivi, mikä lukee ensimmäisenä, kun googlaat 2. nimesi ja "adjektiivi"

Hej ni alla!

Mää oon Sisko Sundberg Hämeenlinnasta. Ikää on 26 v (kynnet on kunnossa, kiitos kosmetologiksi opiskelevan systerin) ja ammatiltani oon huoltoasemayrittäjä. Harrastan intohimoisesti vapaapainia. Lapsia näkyy olevan yksi vain. Hiukset minulla on näin kevään kunniaksi värjätty limenvihreeks ja silmät on ihan pikimustat. Lempimusiikkia kuuntelen radiosta joka päivä monta tuntia ja sehän on tietysti örkki-heviä ja jazzia. Lempiartisteja mulla on niin monta, etten pysty nyt nimeämään yhtään. Muuten mä olen ihan vaan "samanlainen".